gästbloggar...

heej alla söta, som läser denna underbara blogg!;-)
tänkte slänga in ett litet inlägg på mattias blogg eftersom att han kommer förmodligen inte lägga in något förän imorgon, (om ens det)haha. han är borta, tror det var till sin mormor han skulle med familjen. åka skidor osv.
under lovet har jag inte kunnat träffa honom så mycket, något som vart väldigt jobbigt. eller jobbigt och jobbigt.. det blir väl som jobbigt när man får sakna honom så enormt mycket, hehe.
men iallafall, tänker inte sitta här och babbla sönder, så jag tänkte bara skriva lite om dagarna som gått:-)

som ni förmodligen har läst innan på mattias blogg så har jag haft väldigt mycket problem med magen, ocg det är väl mest det som gjort så att vi inte kunnat träffats så mycket under lovet. läkarna är inte helt 100 på att det är magsår, men till 90% så kunde dom säga det. nu äter jag medicin och vet inte riktigt vad jag ska säga om det, haha. det hjälper inte. men på måndag ska vi ta tag i det, så kommer det nog bli bra.

i torsdags så var ju jag och mattias till köping för att hämta min bror, och samtidigt färga håret på mig. håret blev sådär, men jag är nöjd iallafall, hehe. och bror, ja vad ska man säga? alltid kul att träffa sin bror. åt mat på kinaresturangen i köping, och tog sedan tåget till köping för att kolla på Alice i underlandet. hade en fantastisk dag med mattias och emil. och en speciell dag eftersom vi vart tillsammans i 8månader den dagen. så det var riktigt kul att vara tillsammans med honom och emil den dagen.

idag har jag inte gjort mer än att vart på marieberg och shoppat lite smått. jag blev riktigt nöjd med det jag kom hem med, och riktigt kul att jag fann det jag sökte efter... jag brukar inte hitta det jag är ute efter när jag åker och shoppar, men jag gjorde det iallafall. här finns det jag köpte:-)

jag saknar mattias något enormt ska ni veta, så det ska bli riktigt kul att träffa honom igen, när han kommer hem:-)

nu ska jag ta och avrunda detta, och återgå till min egen blogg och kolla runt lite. ska även fixa mina naglar, wiiihoo!  jag får väl ta och och säga att ni får ha en riktigt bra dag, så härs vi kanske på min blogg eller något!

/emmaboswell (flickvännen) :k haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0