Fredag ! :)

Hej allihopp. dagen har varit väldigt slappa idag då vi hade 3 timmars svnska skrvining och sedan bara en lektion innan vi slutade för dagen. Så det är verkligen inte nått man kan klaga på :)
På provetet fanns det ungefär 10 olika ämnen att skriva om bland annat lite om os som inte avslutades för allt så länge sedan. Själv valde jag att skriva om ämnet svartsjuka vilket jag tyckte passade mig ganska bra med tanke på att jag har rätt lätt för att bli svart sjukt av nåong anldening, Kanske beror svartsjuka på att du anser att den du är tillsamman med håller en mycket högre nivå än dig själv och därför är rädd att din partner ska söka sig efter någon i samma klass.
Det kan ju vara en anledning men jag tror att den största orsaken till att man är svartsjuk är nog saknad men även att man missförstår vissa situationer och och gör för stor sak av saker och ting. Det var bara en väldigt liten del utav vad jag försökte förmedla i min uppsats då den blev hela 4 sidor lång ungefär, så hoppas den får ett bra betyg nu bara :)

Förövrigt så smsade jag nyss niklas carlsson för att vå reda lite på hur det ligger till med uttagningar till sm för 93:or i år och hoppas att det inte är förset och att dom inte redan har spikat laget från förra året:), Nu hade jag tänkt att fika lite med mamma och sen hitta på något vettige (a)
Ni får ha det bra så hörs vi när vi hörs/MG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0