Dag 6

Kan börja meddela att Tom får fint och han kan prata igen! Det var extremt roligt så länge det varade och det var verkligen sann skadeglädje måste jag säga. Idag har vi varit i skolan  och vi har börjat med ett projekt som heter Oxford Project och det går ut på att vi ska prata och berätta om en valfri byggnad i Oxford. Min grupp valde att arbeta med New Collage som är ett väldigt stort Collage som ligger ganska centralt i Oxford. De flesta känner nog till skolan med anledning utav att vissa delar utav skolan i Harry potter filmerna utspelar sig där.

Vi fick även en genomgång och närmare information om vad den judiska tron består utav och hur den fungerar och så. Måste faktiskt säga att det var ganska intressant även om det kanske inte låter som det. Jag lyckades även hitta turkosa ringar till Emma som jag tog kort på och skickade till henne för att se om det var något i stil med det hon hade tänkt sig


ringarna jag tittade på till emma

Efter att ha letat lunchställe i ungefär en halvtimme så valde jag och Julia att äta på ett café där de serverade riktigt goda mackor. Riktigt mumsiga var det faktiskt! Senare på kvällen tog vi och åkte bussen till våran lärares lägenhet för att titta på fotbollen vilket var riktigt roligt förutom att det var en ganska dåligt match som var helt mållös. Senare på kvällen när vi skulle hem så regnade det riktigt mycket men som tur var så skulle vi ju ändå åka buss hem. Så efter ungefär 45 minuter från att vi lämnade Simons lägenhet var vi hemma i lilla mysig lägenheten Abingdon.

hemma hos simon


hemma hos simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0