Hej igen,)

Nu har jag precis kommit hem från att ha tillbringat dagen med en underbar person, nämligen Emma my nichole boswell. Vi åt lite mat, myste, lekte med hundarna. Så det var jätte trevligt förutom att den minsta pudeln försökte äta mig levande när jag försökte flytta han från min mage, han ville verkligen inte att emma skulle få röra mig(a)

Gick hem runt 11 för att emma kände sig trött och hade ont i magen, det där med magont tycker jag verkligen inte om eftersom att jag har sett flera som verkligen har fått problem med sin mage så är lite orolig för det det där;/, men hoppas på att det inte är nått  allvarligt och att hon slipper ha ont i framtiden !:)
Men särskilt trött var hon nog inte utan hon ville nog bara slippa mig så att hon kunde börja fixa alla bloggprojekt hon håller på med ;)hahahaha (a)
Men i morgon så ska jag försöka fixa lite på egna design eftersom att den inte alls är okej för tillfället, har ju fått Photoshop nu också så det blir säker nice ;)!
Ha det gött /MG

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad elak du är! jag har inte gjort någonting på någon annans blogg faktist.. inte nu iallafall;-) pillade bara på min efter som att DU sa att menyn på min blogg var cp.. hm. hatar blogg, haha.

<3

2010-01-05 @ 00:19:26
URL: http://eeboswell.blogg.se/
Postat av: Jag

jag kanske var lite hård då ;), nejdå men jag skojade ju bara med dig (a) <3

2010-01-05 @ 11:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0