Hej och Hallå

Hej alla blogg läsra , om det nu finns några som läser min dåligt uppdaterade och informations lösa blogg xD
Nu sitter jag i alla fall vid datorn ( som jag gör rätt ofta :P) men just idag kände jag att det var dags för att slänga ut ett nytt inlägg. Har för mig att jag tidigare sa att jag skulle beskriva helgen men finns verkligen inte ork till det så tror att jag skippar det för den här gången. kan dock tillägga att det vart en riktigt lyckad "förtidig alla hjärtansdag" :)

Har precis tittat runt lite på olika innebandybutiker efter lite olika blad och tror jag ska knappa hem ett unihoc player, eftersom att mina andra ungefär 6-7 st har blivit mjuka så duger ingen av dom. Så ibland får man kosta på sig lite om man vill ha nått nytt, haha nejdå men dom är ju inte faktiskt så dyra även om jag tycker att en bit plast kunde varit billigare än 250 kr xD

Tänkte även slänga ut en liten bild på mig för er som inte rikgit vet hur jag ser ut, vet inte om det är den bästa bilden på mig kanske men ni får i alla fall se hur jag ser ut och det är ju bra för er som känner att ni vill veta vem jag är :)
En lite rolig sak att tillägga är att jag nyss satt och tittade igenom bblat på internet och fastnade vid alla hjärtans dag annonserna, Till min stora förvåning så fanns det en bild på mig där med texten :
jag vill önska mattias en riktigt bra alla hjärtans dag för det är han verkligen värd. i nu 8 månader har vi vart tillsammans, och det är de 8 bästa månaderna i hela mitt liv. jag älskar dig!
emma
Hade hört talas om att hon hade skrivit nått men trodde först det var på skoj, men så var det visst inte (a) Så tack älsklling för den fina texten♥

Till sist innnan jag slänger mig på cyckeln och beger mig till träning så tänkte jag bara säga att jag och mr ryberg har infört en onsdagsträning på gymmet, om han nu överlver genomgången idag vill säga ;)hahaha
Men ni får ha det så bra så hörs vi när vi hörs /MG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0