Hej o hallå (:

Hej på er om det nu finns någon som fortfarande följer min blogg. Som ni säkert ser så har jag börjat fixa lite på bloggen, men är långt ifrån klar ! :)Tänkte att jag skriver under tiden jag gör i odrning den för annars kommer det ta 100 år innan jag uppdaterar nått eftersom att orken ofta inte finns till att fixa bloggen då det räcker att jag håller på o pillar med koder o skit på webbdesigenen :), men ska ta tag i det sagt men säkert(a)

En fråga til er alla innan jag går utt o skottar massa snö ;!


Känner ni er som samma persson som ni är när ni skriver sms och skriver på datorn ?, är det så ni agerar och beter er i verkligenheten alltså :), tänk på det :k

Hade bra så hörs vi lite senare /MG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0