Vad som har hänt under julen

Hej allihoppa, det var var ett tag sedan jag skrev på bloggen nu men det har varit väldigt mycket på grund utav allt julstök och så. En del andra trevligtheter har även dykt upp som gjort att tankarna hamnat på annat!:)
Men nu under lovet så ska jag se till att fixa i ordning all design och även ta tag i skrivandet lite så man kan få mer än 2-3 läsare eller vad jag ligger på just nu (a)

Julen: julen var som den nästan alltiv har varit, helt perfekt. Man börjar med att gå upp väldigt tidigt för att verkligen känna att nu är det jul! i år begav vi oss även till min farmor som bor ca en timmes färd härifrån. Där åkte vi runt och fikade, åt ,väntade, fika, åt väntade , osv osv ...  När tomten äntligen kom , eller a när jag satte på mig masken och började dela ut paketen.(som ni kan få se någon bild på lite senare)
Mina paket bestod utav följande :k
  • En razermus
  • En riktigt stooor musmatta till skönheten
  • En gigantisk klocka,
  • Pressentkort
  • nya cod (tror fan det stavas så men är inte säker :D )
  • En bok skriven av mia törnblad
  • Lite kläder
  • + lite annat smått o gott

Idag begav jag mig till örebro för att byta lite julklappar, bland annat razermusen som jag hade fått. bytte den mot en lite billigare variant eftersom att den musen var lite väl avancerad då den hade extremt många knappar på sig:), så bytte min razer naga mot en razer deathadder. och kan verkligen rekomendera den sistnämna musen!(a)
Fick även med mig lite kläder hem såklar på mellandags rean, Bland annat en halsduk med dragkedja, en rödvitrandig tröja och ett till par manchesterbyxor.

Förövrigt så skulle jag även köpt en systemkamera idag men han som säljer kameran verkar ruskigt oseriös och helt vrickad så ska antingen ta och ringa han eller försöka hitta en bra på mellandagsrean.
Ska hålla er uppdaterade:)

Hade gött/MG

Är det någon som läser min blogg så får ni mycket gärna skriva vad ni har tänkt göra under nyår :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj, den bästa är fortfarande kvar;-) godnatt sötnos!

2009-12-27 @ 00:48:26
URL: http://eeboswell.blogg.se/
Postat av: frida

jag hade tänkt att bosätta mig hos emma på nyår :k

haha.

2009-12-27 @ 12:50:06
URL: http://friiiiidaaaaa.blogg.se/
Postat av: Jag

Jasså det ska du ;p

jag som hade tänkt att boka upp henne under kvällen ;)

2009-12-27 @ 12:57:53
Postat av: amanda

försöker få danne att langa klassfest på nyår, pusha du med ;]

2009-12-28 @ 13:06:28
URL: http://amandadamssson.blogg.se/
Postat av: frida

synd mattias hon är min :k

2009-12-28 @ 16:21:40
URL: http://friiiiidaaaaa.blogg.se/
Postat av: Jag

*Amanda: ja det skulle vara riktigt nice ! så jag ska "pusha" på han ;)



*Frida: hon är min men du kan få låna henne lite om du vill (a)

2009-12-28 @ 22:50:02
Postat av: e

ni får dela på mig:(

2009-12-29 @ 11:41:16
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0