Nu är det snart Jul med blandade känslor(a)

Hej allihoppa, har precis avslutat kvälsmaten som bestod av lite salad och sådär. För inte allt för länge sedan så kom jag hem från att ha träffat en av mina närmaste vänner som jag nämde  att jag skulle göra i det tidigare inlägget. och vet ni vad ?, jag fick min första julklapp för iår !!:),
förutom det så pratade vi lite och hade lite snökrig  som jag självklart gick segrande ur:)
Men samtalet väckte mycket tankar och funderingar som jag inte tänkte ta och skriva om här men får hoppas att allt blir så bra som möjligt nu när jag har insätt att det inte alltid blir som man har hoppats på.
Fick i alla fall ett mycket trevligt brev idag som värmer enormt och kommer värma väldigt mycket varje gång jag läser det tror jag!(a)
Nu hade jag i alla fall tänkt försöka fixa till lite med alla marginaler o sånt där men om det är någon som har börjat läsa min blogg så får ni gärna skriva lite om vad ni tycker att jag ska ta upp i den här bloggen och ge nått tips på hur ni vill att den sak bli o seut. Ni får ha en trevlig kävll och hoppas alla får en rikgit trevlig jul /MG


<-----Tryck på bilderna för att se dom bättre(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0