hejhej:)

Eftersom att en viss person började tjata på mig att jag var tvungen att lägga ut minst ett inlägg om dagen så tänkte jag försökja skriva ihop lite nu :),
Dagen har jag tillbringat med emma, vi åt lite mat på thai restaurgangen och det smakade helt okej, sedan gick vi och hyrde en skräckfilm på vilsta men när vi väl kom hem till mig så kom vi på att den filmen har vi ju redan tittat på (a)
Men smarta emma kom på att vi kunde instalera voodler, som jag tror det stavas och det funkade faktiskt sjukt bra fasten det inte är helt klart:) Så ska väll försöka skaffa det lite senare hade jag tänkt (Y)

Måste även se till att skaffa ett nytt photoshop så att jag kan fixa i ordning bloggen lite. Julen är ju enligt mig slut så då håller det ju inte att jag sitter med en jul header och rött överallt ;), Förövrigt så ska jag försöka hitta lite saker att ha på mig på nyår, problemet är att det är bara 2 saker jag ska ha men dessa 2 saker är grymt svåra att hitta  i exakt samma färg skulle jag tro ;), men det löser sig.
Ni får ha det så bra så kanske vi syns eller hörs, hade !/MG


Kommentarer
Postat av: linda

haha vilka i-landsproblem du har mattias! haha :)

2009-12-29 @ 01:47:46
URL: http://caughtbytheriver.blogg.se/
Postat av: Jag

hahah nu fattar jag inte vad du menar(a)?

2009-12-29 @ 11:27:09
Postat av: Jag

nu fattar jag inte vad du menar (a)?

2009-12-29 @ 11:28:30
Postat av: linda

haha nä. vi tare på msn :) enklare att förklara där :) haha

2009-12-29 @ 19:03:36
URL: http://caughtbytheriver.blogg.se/
Postat av: linda

haha nä. vi tare på msn :) enklare att förklara där :) haha

2009-12-29 @ 19:03:44
URL: http://caughtbytheriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0