Pigg som en Amram :k

Hej alla bloggläsare , idag känner jag mig riktigt pigg så tänkte att jag slänger in ett litet inlägg (Y)
Dagen kommer beså utav mycket snöskottning. Har nämligen fått i uppdrag av mamma att skotta bort mycket mycket MYCKET snö som ligger framför fönstrena. Så får väll se hur bra jag kommer må efter det ;), För övrigt så hade jag tänkt plugga lite men jag insåg igår att jag hade glömt engelskan i skolan , Så det får bli att ta det lugnt och ta en film och lite varm choklad. Längtar även tills torsdag då jag kommer kunna träffa emma igen men även henns pyttelilla lillebror ;)
Kommer försöka slänga in lite bilder på allt som händer hade jag tänkt så titta in lite då och då så kanske det dyker upp något nytt snart :)
Hade bra /MG

Kommentarer
Postat av: ebe

han är lika liten som dig ju! hihi

2010-03-01 @ 12:20:27
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0