Tillbaka :)

Hej allihopppa, tänkte bara säga att jag är tillbaka här på bloggen och ska ta tag i det här nu igen efter lite klagomål och så(a) Anldenignen till att jag har varit borta från bloggen så mycket är väll att jag helt enkelt inte orkat, har inte kommit på nått bra och skriva om och började märka att det blev lite för mycket korta inlägg så därför tog jag en liten paus. För korta inlägg gillar vi inte! :)
Som ni sätt så har emma desperat lagt in ett inlägg där och skrev att ni skulle skriva lite om vad ni ville se här på bloggen, och som jag trodde så blev det inte så värst många kommentarer ;), Antingen så har väll follk ingen fantasi eller så skämms ni kanske för att visa att ni läser min blogg, vad vet jag :) aja nog pratat om det , tycker verkligen att det är jättekul att jag har ett par läsare som följer mig ofta och ska se till att ni blir nåra fler. Har förvrigt fixat i ordning mitt nya rum och böra fått ganska bra ordning på det måste jag säga , finns dock mycket kvar att göra men tänkte att jag slänger in ett par bilder i morgon, och även lite längre fram så får ni se hur rummet växer fram lixom och jag hoppas såklart ni ska gilla det ni ser :)
Tänkte säga god natt för den här kvällen och börja tagga för 3 timmars svenska skrivningen som vi har i morgon  men först vill jag bara säga lycka till i morgon emma och hoppas du får en bra bild på dig och jessica andersson:)(hon som är med i  melodifestivalen)
mer om detta kan ni läsa på emmas  blogg : http://eeboswell.blogg.se

Hoppas ni alla får en bra dag och lycka till med allt ni ska göra/MG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0