peppa honom!

ja, rubriken säger allt. tycker att ni ska kommentera nu, så han vet att ni lever! vet inte varför mattias inte bloggar, men lusen kanske bara inte finns? så jag tänkte att jag får slänga in ett inlägg och tala om att min sötnos lever, haha:-) det finns ju iallafall en hel del som läser, så ni kan väl på nått sätt he honom lite tips om hur han på något sätt ska kunna komma in i detta med att blogga? haha. jag låter säkert skit töntig nu, men jag är så dålig på att hjälpa folk med bloggar.. hehe. vet ju att ni läser detta, så jag tkr att ni ska klicka på kommentarer och maybe skriva en liten kommentar, så blir han nog glad!
ska även skriva till dig mattias, om jag inte sagt det redan, haha. du är så jäkla fin på alla sätt och vis. och det tror jag nog att alla där ute också tycker! blogga är kul, bara man hittar det första. hittar man det, så rullar bara allt på, och man kommer tillslut på vad bloggen ska handla mest om. eller varför inte.. skriv om allt du tänker på? hihi. jag ville bara uppdatara lite, eftersom att det har tydligen inte den här bloggen fått vara med om sen sist:( haha. vi hörs.  /eb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0