Tillägnat alla fittor utan respekt !

Tänkta bara förklara en sak, människor är ju skapta för att äta,sova föröka sig o vara precis om vilken jävel somhelts. men när en människa försöker sticka ut ur mängden och försöka skaffa sig en någelunda egen stil. ska man då behöva ta emot en så jävla månnga blickar och ord, är det värt att skaffa sig en egen stil eller är det meningen att man ska hålla sig till att vara "en i mängden"
Är man bög för att man bloggar och anävnder ett visst par skor?
Visst jag säger inget åt er för att ni tycker illa om hur man beter sig eller hur man klär sig men försök i alla fall att visa lite, lite respekt och låt det stanna för er sjävla/MG

Paus på bloggen någon dag för att se om det är värt med den här skiten.

Kommentarer
Postat av: frida

Håller med dig Mattias.

Jag tycker det är bättre att sticka ut i stället för att vara en i mängden. För om man är en i mängden så är alla lika och hur tråkigt blir inte det då? Och det är inte bögigt att blogga... Det är bara avundsjuka personer som säger något sånt :p

2010-01-03 @ 22:01:19
URL: http://friiiiidaaaaa.blogg.se/
Postat av: Jag

har börjat intala mig själv det också :)

2010-01-03 @ 22:49:40
Postat av: Anonym

du är så jävla värdelös!!!

2010-01-04 @ 00:20:35
Postat av: amanda

du är skitsnygg och har en grym jävla stilkänsla! killar som klagar känner sig antingen hotade eller så är de avundsjuka. visst låter det bara som några ord man säger för att vara snäll, men jag menar det.



fuck them!

2010-01-04 @ 19:14:37
URL: http://amandadamssson.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack amanda, det värmde !!:)

2010-01-04 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0