Dagordningen: (a)

Dagen kommer se ut ungefär såhär för min del idag ;

  • Mäta upp lite i mitt nya rum för att se hur jag ska ha det och vad jag ska köpa för möbler.
  • Försöka bestämma mig för vilken tapet jag ska ha.
  • Planera någon slags överaskning till emma inom en snar framtid :)
  • Försöka fixa lite med en ny bloggdesign och göra en ny header nu när jag väl fått Photoshop igen.
  • Försöka sätta ihop lite kläder o skriva lite om det på bloggen.
  • Innebandyträning
  • Kanske försöka fixa en signatur till mina bilder och som jag kan ha på bloggen ibland, 
  • Och lite annat smått o gott :)


Vad ska alla andra göra då :)? /MG

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för överaskning?(a)

2010-01-05 @ 13:47:22
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0