Vart kan den vara ?

hej och hallå,har letat hela kvällen efter min kamera eller a våran gammla slita digitalkamera med andra ord men den finns ingenstans, jag har nämligen kommit på hur jag ska ha min nya header  så den kommer ni få se så fort jag hittar kameran och sätter mig vid photoshop för att finfixa den. Tror det kan bli riktigt bra faktiskt!
Får hoppas att älskligen tar med sig en systemkamera på onsdag som hon pratade om, då ska jag försöka få ner lite shyssta bilder bilder så ni har nått att titta på  när ni är inne på min blogg, för atm är den rätt tråkigt måste jag säga (a)
men det kommer bli bättre, det kan jag lova er ! Hade okckså tänkt att höra med amanda om vi skulle ta o hitta på nått roligt i helgen men hon verkade ha fullt upp med daniel.Och för er som inte vet så är  det alltså hennes pojkvän. Så får hoppas att det blir nått tillfälle snart att umgås lite med henne för hon börjar faktiskt bli saknad ;(
Var länge sen vå sågs nu amdna så vi måste hitta på nått amanda ! :)

Hoppas alla har det bra och får en trevlig kväll/MG

Kommentarer
Postat av: amanda

vad söt du är! men på fredag ska vi leka :D ring mig imorgon eller så så kan vi prata mer om det! :)

2010-02-03 @ 16:03:09
URL: http://amandaemiliadamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0