Tisdag natt :)

Hej allihoppa. Nu tänkte jag försökra slänga in en saftigt uppdatering som jag egentligen hade tänkt o lägga in o morgon men eftersom att servern ligger nere nu av någon anledning så får man väll strunta i o lira och blogga lite i stället :)
Jag hade i alla fall tänkt lägga upp lite bilder på kläder som jag själv är rikgit sugen på att köpa till sommaren och jag hoppas att ni ska fastna för nått utav det jag lägger upp. Kommer försöka beskriva alla bilder så bra jag kan men orkar inte sitta och skriva vart allt är ifrån o vad det kostar :D
Så om det är något ni funderar över eller känner att ni själva kanske skulle vilja köpa så kan jag berätta för er vart allt kommer ifrån om det så skulle behövas, inget arbete i onödan här inte ;)



Det här är ett par skor som jag tänkte köpa redan förra året men tyvärr så blev det aldrig av, men i år ska någon utav dessa införskaffas hade jag tänkt:) Det är ju även väldigt bra att dom är rätt neutrala så passar ju till mycket(a)


Tänkte att man måste ju ha något att ha över när det börjar skymma och det blir kallt på kvällarna eller när man fryser helt enkelt, så hittade ett par tröjor/skjorta som jag tyckte var riktigt snygga :)



På den här bilden tycker ni säkert att det var rätt "tråkiga" t-shirts men ska jag vara helt ärlig så gillar jag t-shirts med inte allt för mycket tryck o tjaffs på. men självklart är det snyggt med en och annan med massa färg på ;)
Men för dagen så får ni nöjja er med dessa 2 som jag fastnade för riktigt mycket. Specielt den översta tyckte jag hade nått aldeles extra :D



En sån är ett måste för mig i sommar !
Problemet är bara att jag inte riktigt vet vilket färg jag ska ha, funderar starkt att köpa någon som sticker ut och liksom lyser upp allt :) För jag har den inte för att den ska vara diskret så då kan man ju lika gärna köpa en som sticker ut lite extra tycker jag :)



Ett par sånna kommer även att sitta på min näsa om man nu kan säga så (a) Dock vet jag inte riktigt om jag kommer köpa ett par äkta eller om det blir ett par kopior, men är faktiskt riktigt sugen på att köpa ett par äkta även om det kommer svida i plånboken (a)




Hade lite svårt att hitta några jeans i rätt nyans men det var så nära jag kunde komma i alla fall , kunde dock önskat att dom var något ljusare kanske men som är mer än okej i mina ögon i alla fall :)
Tror dom skulle se riktigt bra ut uppvikta/upprullade med ett par snygga skor och en nice t-shirt till, Skulle nog vara ännu snyggare om man klipte av dom och gjorde jeans shorts utav dom :)
Fast är väll inte att rekomendera om du köper dom helt nya ;), Så har du ett par gamla jeans liggande så tycker jag absolut att du ska pyssla lite!:)



På den här bilden är det säkert många som frågar sig "Vad f*n för flugan med här" men jag tycker faktiskt att det skulle bli rätt coolt att ha den nu under sommar utan att man är specilet uppklädd, tror det skulle se riktigt ballt ut och få en avslappand stil på det hela :D
Så får väll hoppas att någon eller jag själv köper mig en fluga så jag får veta om jag hade rätt när jag tänkte sådär om den (a)
Även väskan tycker jag skulle passa riktigt bra som slit så släng väska till strande, gymmet och grillfesterna :)
Tror även den skulle blir snyggare o snyggare ju mer det sliter på den :)


Så mina damer och herrar , det var tyvärr allt för den här gången :) Hoppas att ni har orkat läst det jag skrivit och inte bara tittat på bilderna. Till sist kommer en bild på vad jag anser vara en rikgit bra sommar klädsel :k

Och med detta får jag säga tack och hej idag och hoppas ni orkat läsa allt som sagt , och för er som tror att jag är nått klädes freak som bara sitter o titta på kläder hela dagarna så har ni fel,fel,fel det här är inte något som helst "nyaste modet wowow liksom" utan det här är vad jag själv tycker är snyggt och jag skrev lite extra om kläder och så eftersom att det var någon som skrev en anonym kommentar och ville läsa lite om det, och det var väldigt roligt tyckte :) 
Tycker även ni kan slänga iväg en kommentar om vad ni tyckte om kläderna och vad ni själva tycker är snyggt och så:)
Hade bra/MG












Kommentarer
Postat av: amanda

väldigt fina saker! :D angående klockorna så har jag släppt min gula... nu funderar jag över en turkos eller vit! haha ;)

2010-02-10 @ 06:28:28
URL: http://amandaemiliadamsson.blogg.se/
Postat av: Jag

Kul att du tycker om det :)

Jag står nog fast vid en vit men gillar även den ljusgörna ;)

2010-02-10 @ 08:28:39
URL: http://mattiasgunnahr.blogg.se/
Postat av: julia-olina

gillar tröjorna + skjortan! Dom är här för att stanna :)

2010-02-10 @ 09:39:59
URL: http://juliaolina.blogg.se/
Postat av: Jag

ja den där skjortan kommer jag nog köpa för jag fastnade också för den faktiskt :)

2010-02-10 @ 10:00:19
URL: http://mattiasgunnahr.blogg.se/
Postat av: emilia

sjukt nice blogg! ;D

2010-02-10 @ 10:08:31
URL: http://emilialindmark.bloggplatsen.se
Postat av: Jag

Tack emilia :)

Din blogg var också fin men du kanske ska försöka lägga upp lite fler inlägg (a)

2010-02-10 @ 10:34:32
URL: http://mattiasgunnahr.blogg.se/
Postat av: eb

killen som har bloggen är sjukt nice med!;-)

skit snygga kläder mattias:-) ♥

2010-02-10 @ 10:35:46
URL: http://eeboswell.blogg.se/
Postat av: Jag

Du är mer än nice emma ;)

Härligt att du gillade kläderna för den delen också (a)<3

2010-02-10 @ 10:46:22
URL: http://mattiasgunnahr.blogg.se/
Postat av: linda

måste säga att allt var grymt snyggt! jag vill också va kille :( haha. visst äre en knokk-klocka? ;) så ska jag också köpa, måste ju haka på trenden ;) haha. men de skulle se asbra ut pårej mattias! :D

2010-02-10 @ 11:38:19
URL: http://caughtbytheriver.blogg.se/
Postat av: Jag

Nej det är ingen knokk-klocka utan det är en klocka av märket item från zoovillage om jag inte kommer ihåg helt fel :)

2010-02-10 @ 12:05:15
URL: http://mattiasgunnahr.blogg.se/
Postat av: linda

ahaa, dom var ganska identiska! zoovillage har ju asfräscha kläder! därifrån kommer ju min blåa väska ;K

2010-02-10 @ 13:49:11
URL: http://caughtbytheriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0