Tillbaka igen (:

hej allihopp nu var det ju någon dag sen jag skrev så tänkte att det var dags för ett inlägg nu såhär på söndagskvällen. Helgen har bjudit på mycket trevligt bland annat en heldag med älskligen som bestod lite av pizza,mys och melodifestivalen. (är inget fan av melodifestivalen men ibland får man offra sig när någon annan sitter som fastklistrad ,haha xD)
Var även som ni säkert läst och tittade på avatar med amanda i fredags och den filmen kan jag verkligen rekomendera, för jag tyckte den var ruuuskigt bra :)
Spelade förövrigt en match idag som vi gick segdrade ur. Dock vart det lite uppretade kännslor på slutet där men det är sånt som man får räkna med när  dommaren har svårt att hitta pipan (a)

I morgon är det ju måndag vilket betydetr att jag som vanligt kommer värma mig en kopp oboy och sen slänga i en stor klick med vispgrädde och sen sätta mig framför tvn och avnjuta en riktigt bra innebandy match :k
Tänkte även slänga in lite bilder på kläder som jag kan rekomendera nu  på vintern men även sen till sommaren, så hoppas ni läser det i morgon :)

hade bra så hörs vi när vi hörs /MG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0