Hejsan :)

Har precis tryckt i mig lite frukost vilket var jävligt tungt, men har man match så har man (Y) Tycker att alla kan komma och titta på matchen idag då jag tror det kan bli en riktigt bra match. Matchen är mellan ifk arboga och köping boboll och spelas i karlsbergshallen i köping. matchstart 16:45.

Gårdagen tillbringades med min underbara flickvän Emma, vilket jag kände att det var längesen vi träffades ett längre tag så det var riktigt skönt att vi kunde ses igår. Synd bara att tiden går så fort när man är med henne (a)
Aja nu ska jag sätta mig o lira lite och sen hoppa in i duschen för att göra mig klar för matchen. Ni får ha det så bra så hörs vi när vi hörs/MG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0