Hej o Hå

Har inte skrivit på några dagar känner jag och tänkte att det var dags o slänga in nått så att ni får veta att jag lever i alla fall. Det finns ett antal olika anledningar till att jag inte skrivit, skolan har tagit upp en jävla massa tid så har helt enkelt inte kunnat suttit vid datorn så mycket. okej det var kanske en liten lögn(a) Det HAR varit mycket i skolan men har säkert kunnat slängt in nått men har helt enkelt inte blivit av. En annan orsak är också att min flickvän har legat på sjukhus sedan i går kl 3 ungefär, så har varit rätt mycket att tänkta på och som snurrat runt i huvudet. Men nu är hon på benen igen och är hemma så vi får hålla tummarna för att hon slipper åka tillbaka något mer (Y)

Det var allt för mig just nu men kan meddela att jag kommer försöka börja blogga mer nu under ledigheten och även försöka fixa min design (något som jag inte gjort sedan jag började blogga, ändra bara lite färger och körde igång).
Så det kan vara på tiden att fixa den och försöka skriva lite mer och på så sätt få lite fler läsare,
Ni får hade bra så hörs vi när vi hörs /MG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0