Hej igen :)

Nu sitter jag här igen och tänkte bara slänga in lite kort vad som har hänt idag för att sedan försöka ta mig till tv rummet och sätta mig o titta på sporten följt av efterlängtad sömn! :)
Aja dagen har i alla fall bestått av att jag har gjort ett prov i skolan som jag inte hade tid att göra tidigare, och så lägger om omprovsdagen på en ledig dag ;/ , skammligt gjort tycker jag !
Efter det så begav jag mig till gymmet och körde lite nacke,rygg och mage. Passade även på att säga hej till emma också innnan jag begav mig hemmåt för att äta lite o  sedan sätta mig här. Så sådär har dagen varait och får väll säga att den varit klart godkänd(Y)

Är det någon som har nått specilet dom tycker att jag ska skriva om så får ni gärna slänga in en kommentar eller 2 och det går självklart bra att kommentera som anonym om man nu föredrar att vara det :)
Nu ska jag i alla fall söka mig mot TV:n hade bra så hörs vi när vi hörs /MG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0