Halloj :)

hej alla glada, sitter vid datorn för första gången idag så tänkte slänga in ett litte kort inlägg så ni vet att jag lever eller nåt :), Idag har jag varit med emma hela dagen eftersom att det fanns lite som vi ville fira :k, Det har i alla fall varit sjukt mysigt och längtar tills det blir tid att ses igen!:)
Har även funderat lite över hur min blogg ska seut så nu ska jag försöka lägga till lite bilder på höger sidan hade jag tänkt. Aja nu ska jag träna lite mage och bröst sen duscha och krypa ner för kvällen.
Ni får ha det bra så hörs vi när vi hörs/MG

PS: älskar dig emma !(a)

Kommentarer
Postat av: e

emma älskar sin mattias också!

2010-02-03 @ 22:15:36
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0