En liten uppdatering :=)

Hej alla glada, nu sitter jag här vid datorn och tänkte göra en liten uppdatering :), Förövrigt så kom jag för inte alls så länge sedan hem från stureskolan efter att ha pratat lite med älskligen och så. Just nu sitter jag o skriver en jävla skituppsats till engelskan som ska vara inlämnad någon gång i natt , och det är riktigt jobbigt med tanke på att jag ska på bio i kväll ;/, Men det behövs verkligen för det var sjukt länge sedan jag träfade amanda så det ska bli väldigt roligt att få träffa henne igen :)
Ska försöka ta en bild på oss eftersom att emma ville se hur vi såg ut i 3d glasögon(a), så har ni tur kanske det dyker upp någon sån bild här i kväll:), aja nu ska jag i allfall försöka få klart det här jobbiga engelskan :(
Ni får hade bra/MG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0