MITT FÖRSTA INLÄGG:)

Hej allihop, Jag hade tänkt att börja blogga lite smått och se om jag tycker det är nå kul. Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte nå vad man ska skriva om när man bloggar men det löser sig antar jag(a)

Idag har jag i alla fall varit och klippt mig, ska aldeles strax bege mig till köping för att köpa lite saker inför djulen och äta lite god mat. Senare i kväll ska jag försöka få en person som betyder väldigt mycket för mig att träffas och bara säga god jul och så. ja det  är väll i stort sätt allt jag ska göra idag. Kommer inte vara så aktiv i bloggen nu under jul eftersom att jag inte ska vara hemma:),
Men lite mer info om mig själv kommer komma upp efter jul då jag också tänkte se över min blogg design lite då den just nu endast har genomgått en mycket snabb julfix :)

Så god jul allihop så hörs vi senare/ MG

Här är en liten bild på mig hur det blev när jag klippte mig, har inte lärt mig riktigt hur man lägger ut bra bilder men det kommer ! :D
Men TRYCK på bilden om ni vill se den lite större (Y)
Här Kommer en bild på mig så ni vet vem jag är:), och marginaler o allt ska fixas efter Jul så ni ska inte behöva se allt så konstigt om ett tag

Kommentarer
Postat av: e

(y)

2009-12-23 @ 18:05:36
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0